2024-04-16
1, bm = 1d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà dui parti cunnessi in acciaio; bm = 1.25d è bm = 1.5d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà u cunnessu di ghisa è u cunnessu d'acciaio; bm = 2d double stud hè generalmente utilizatu per a cunnessione trà u connettore in lega d'aluminiu è u cunnessu in acciaio. L'anzianu cunnessu hè furnitu cù un pirtusu internu filettatu, è l'ultimu cun un pirtusu attraversu.
2. I filamenti à i dui estremità di u stud duppiu di uguale lunghezza deve esse assuciatu cù nuts è rondelle per dui parti cunnessi cù fori attraversu.
Una estremità di u stud di saldatura hè saldata à a superficia di a parte cunnessa, è l'altra estremità (estremità filettata) passa per a parte cunnessa cù un foru di passaghju, è poi a lavatrice hè ghjunta, è a noce hè avvitata, cusì chì i dui parti cunnessi sò cunnessi in tuttu.
3, una estremità di u stud di saldatura hè saldata nantu à a superficia di a parte cunnessa, è l'altra estremità (estremità filettata) passa per a parte cunnessa cù un foru di passaghju, è poi a lavatrice hè ghjunta, è a noce hè avvitata. , cusì chì e duie parti cunnessi sò cunnessi cum'è un sanu.